لرزش کابین آسانسور رهنماآسانسور Rahnamalift 1403.05.21
نوشته شده توسط : رهنما آسانسور

لرزش کابین آسانسور رهنماآسانسور Rahnamalift 1403.05.21

وظیفه اصلی موتورخانه آسانسور در بازسازی آسانسور در اصفهان تأمین انرژی لازم برای حرکت کابین آسانسور در بین طبقات مختلف ساختمان است. همچنین، موتورخانه وظیفه کنترل و نظارت بر حرکت کابین، توقف‌ها، و باز و بسته شدن درب‌ها را بر عهده دارد. این عملکردها به کمک سیستم‌های الکتریکی، مکانیکی، و الکترونیکی پیچیده‌ای که در موتورخانه نصب شده‌اند، انجام می‌شود.

موتورخانه آسانسور شامل مجموعه‌ای از اجزا و تجهیزات است که هر یک نقش خاصی در کاهش لرزش کابین آسانسور ایفا می‌کنند. در این بخش به معرفی و توضیح مهم‌ترین اجزای موتورخانه آسانسور می‌پردازیم:

موتور الکتریکی قلب موتورخانه آسانسور است. این موتور وظیفه تأمین نیروی لازم برای حرکت کابین آسانسور را بر عهده دارد. موتورهای آسانسور معمولاً به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: موتورهای گیرلس (بدون گیربکس) و موتورهای گیربکس‌دار. موتورهای گیرلس به دلیل کارایی بالا و صدای کمتر، در ساختمان‌های مدرن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرفی، موتورهای گیربکس‌دار قدیمی‌تر هستند و هنوز هم در برخی از ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.

تابلو کنترل یکی از مهم‌ترین اجزای موتورخانه آسانسور Rahnamalift است که وظیفه کنترل و مدیریت کلیه عملکردهای آسانسور را بر عهده دارد.





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: